fredag ' beichte

Hejsan igen =)
Jag sitter fortfarande vaken.
Pratar med Sandra på msn och lyssnar på musik.
Tokio Hotel denna gången.

Jag kan inte sova, jag är för tankspridd.
Jag tänker på det mesta, mycket fattar jag inte ens ett dyft av
vad det är , haha! Men så kan det vara när det känns som om man
har huvudet fullt av små rosa gulliga moln. Eller bomull.
Kroppen vill sova men huvudet kan inte. Sjukt.

Har iallafall fått tillbaka mitt bloggsug. Det är jag glad över.
Det är roligt att blogga och det är en bra sysselsättning =)
Jag måste skriva mer intressant! Haha, enligt mig är min blogg jättetråkig.

Förresten, på tal om något annat. Jag har bestämt mig för att ta upp Veckans Ämne
igen, fast denna gången lite mer 'jag'. Jag använder miga av uttrycket 'bild och musik' så
kanske ni förstår =)
Jag kommer , varje fredag, posta en bild och en låt som betyder mycket för mig, eller bara en  som jag gillar helt enkelt!
Antingen var för sig eller tillsammans=)

Jag tänkte börja med det nu =)

Kommentera mera, mina få men ack så tappra läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0