Fredag ' tillbaka hemma!

Hejsan bloggen :)

Ledsen för den dåliga uppdateringen, men jag orkade inte blogga hos Rebecka, vi gjorde annat än
att sitta vid datorn .
Vi fick TH ryck och satt oss och såg alla live dvder =)
Det var skitkul! Vi roade oss med att ta kort på skärmen och se vad det blev för roliga bilder :)
haha!

Kameran hängde ju såklart med till Becka. Har precis tömt den så här kommer ett litet axplock !


Jag och Rebecka <3 Tokio Hotel!

Jag lånade Beckas mysiga hood...

Vi fikade på Waynes helt klart bästa stället!

Igår bestämde vi oss för att gå ut på promenad, vi promenerade bland annat förbi fotbollsplanen =)

Becka posar ;)

Beckas katt Shanti parkerade i mitt knä och somnade :)

Sen ska jag göra French Manicure på mig och mamma, hon köpte ett kit till mig idag =)
Lägger upp bilder sen!

Vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0