fredagskväll ' hypnotised.

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på Hypnotised av McFLY :) Den är bra! =)
Speciellt munspels solot !

Jag dog nyss.
Jag satt på golvet vid tvn och fixade en sak mellan tvn och datorn, då plötsligt börjar alla lampor
blinka och sen så slocknar allt! Jag hoppade såklart till som en galning och höll på dö, sen någon
minut senare så tänds allt igen. Då hoppade jag till igen! Gud så lättskrämd man är!

Det blev ingen manikyr på mig och mamma ..
Vi fick främmande så mama var upptagen. Jag blev inte sugen på att måla naglarna så
jag testade på två naglar. Det blev skitsnyggt och det var jättelätt!

Hittade några skitsnygga bilder på Bill och Tom nyss , tänkte visa dem =)


Hahahhaahhahah ! Måste lätt vara den snyggaste bilden som finns på Tom! ;)


Aaah! Akta! Zombies på ingång! Kolla Toms händer!!!

Nu ska jag vara social med Sandra på msn och fortsätta lyssna på McFLY :)
Ha en trevlig natt, alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0