lördag ' älsklingsbecka!

Nu äre såhär att jag tyckte att min blogg skulle bli lite mer vårig/somrig, så jag tog hjälp av min älskade vän
Becka! Hon gjorde en snygg header till mig som jag sen inspirerades av till resten av bloggen. Hoppas
att ni tycker om den! Feel free to comment! :)


Ska göra American Pancakes senare tilll kvällsfika =)
Ska ge det ett nytt försök. Försökte igår morse men smeten brände fast och allt
blev fel så jag struntade i det. Jag ska prata med Beckis ikväll åxå, efter det att hon har sett Madagaskar 2 :)

Jag har dessutom bestämt mig för att blogga mer, och omlite mer intressanta saker, så imorgon börjar jag min lååånga väg mot en intressantare blogg och kanske kanske, fler prenumeranter på bloglovin' (rosa ikon)

Nä, nu ska jag fortsätta titta på MADE och så återkommer jag om mina pancakes lite senare !
Ha en trevlig lördagkväll!

Kram ,

Kommentarer
Postat av: BECKA

Hej babe! vad kul att du blev nöjd med headern =)

Bloggen blev jättefin!!

Saknar dig, PUSSAR (L)

2009-04-11 @ 21:52:26
URL: http://beckaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0