lördag ' how you love me now

Hej bloggen :)
Jag sitter och lyssnar på How you love me now av Hey Monday , det bandet rekommenderas
starkt!

Nu var det ett tag sedan jag bloggade och jag har hunnit med mycket !
Jag började med att göra manikyr på mig själv ,

Resultatet blev väl inte direkt som jag velat, men det berodde delvis på mina alldeles för korta naglar!

De här grejorna använder jag. (+ nagelfil, skål med varm vatten & tvål, olja och handkräm).

Sen blev det Tacos till middag! Mumsigt värre! Massor av cola till! Yum:)

Sen kopplade jag in karaoken till min tv för att jag ska exprimentera
om det blir bättre kvalla och ljud när jag spelar in om jag använder micken :)
Efter det så sminkade jag mig och drog ner till Hedvid & Hugo (grannarna) för
att vara barnvakt! Det var skoj!

Jag själv, just innan jag drog nerför backen till Hedvig och Hugo =)
Sen tyckte jag & Hedvig att de blev tråkigt att vara med killarna (Edvin, Oskar & Hugo, som förövrigt bara såg TV)
Så vi drog upp till mig och fixade Hedvigs naglar och sjöng lite karaoke:)

Hedvigs naglar blev mycket bättre än mina, men så har hon lite längre än mig åxå =)

Sen gick vi ner till Hedvig igen för att Hedvig ville ha hjälp att skriva en låt till hon och en
kompis, och snäll som jag är så hjälpte jag ju till! Vi hann träna den några gånger, och skriva
den helt klart och så sen imorgon ska Hedvig och Jonna komma hit och spela in låten och jag
lovade även att fixa en musikvideo =) Om dom skriver flera låtar så kanske det blir en hel CD =)
Btw, så är jag till för låtskrivandet och spelningen av piano =)
Hahah ! Med tanke på att Hedvig är typ åtta och Jonna typ sju så är det ganska enkelt att skriva låtar till dom.
Man slänger in lite "bästa kompisar föralltid.." och lite "kär i sötaste killen i klassen ..." och man är klar!
Men det är bara roligt!

Nu ska jag snacka lite med Sandra, läsa lite bloggar, och sen sova!
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0