lördag ' sandor/ida

Den filmen ligger jag och kollar på just nu på 5:an.
Jag har aldrig förr sett den, så jag passar på nu =)
Skriver med Danielle och Becka på msn också :)

Är ensam hemma ikväll. Blir bara att ta det lugnt och typ inte göra så mycket,
ska se på tv, äta något och öva in mitt yogaprogram. En kväll för mig själv helt enkelt =)

Idag har jag varit med gammelmormor och Moje och massa andra i deras stuga .
Det var lite mulet först men sen blev vädret mycket bättre och det blev riktigt fint!

Sov över där inatt och som den hönsmamma hon är så skickade hon med middag när jag åkte hem. Lax , potatis och nån sorts sås :) Gott vare iaf .





Min middag :) Saken ovanpå den stora burken är sockerkaka  :)

Ha en bra dag, nu ska jag fortsätta se film =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0