måndag ' Hejsan tjosan!

Hejsan bloggen! :)

Idag klev jag och Becka upp sent. Vid ett närmare bestämt xD
Fast jag hade varit vaken sedan 10:15, jag ville bara inte väcka skönheten som sov :] (A)

Sen klev vi upp och åt nudlar, sen bestämde vi oss för att göra en musikvideo !
The Veronicas - Untouched , jag kan väl inte påstå att den blev bra, men roligt hade vi då :P
Lägger upp den lite senare, då vi postat den på youtube :)

Bilder från dagen kommer åxå lite senare,

Ikväll blir det att njuta av glass och titta på  The Skeleton Key, med b.la Kate Hudson :)
Det blir skojigt, var så länge sedan jag såg den filmen och jag minns att jag skrek och hoppade högt
om vartannat när jag blev rädd xP Får se om jag och Becka överlever hahah !

Tills senare,
Ha en bra måndag!

Kram ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0