måndag ' skönt med dusch.

Hejsan bloggen :)
Sitter vid köksbordet med lurarna med musik i och bloggar.
Dricker te också.
Kände att jag behövde varva ner lite innan jag lägger mig, så jag tog en
varm dusch.
Det var härligt.
Tvättade bort allt smink, och tog på mig myskläder efteråt :)
Det rekommenderas varmt!
Sitter och lyssnar på Sunny Day av Akon förresten :)
Det måse vara Sandras fel varför jag börjat lyssna så mycket på Akon helt plötsligt ;)
Den musikstilen överhuvudtaget.
Annars är det rock överhuvudtaget (inte hårdrock och sån grejs) som gäller för mig =)
Men jag kan ju inte förneka att jag tycker om rap/hiphop heller, typ Akon och Kardinal Offishall, Colby m.fl.

Jag har inte orkat ta fram kameran och bjuda på en egentagen bild, så jag bjuder på denna ikväll =)

Världens vackraste Dougie Poynter! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0