måndag ' yoga & meditation .

Det är vad jag har sysslat med ikväll. Jag släckte ned i mitt rum så att bara två lampor lyste och utgjorde
typ mysbelysning, sedan la jag ut en film på golvet, startade lugn musik och började med några enkla övningar.
Gjorde dom flera gånger med en viloställning mittemellan så att jag höll ett lugnt tempo. Sedan kopierade jag lite
ur Yoga boken som jag ska spara, lite mer avancerade övningar för senare användning, när jag blivit lite smidigare ;)
Hela passet tog ca 19 min. Ska göra det till en vana att Yoga en stund på kvällen, det förbättrar sömnen och stärker kroppen fysiskt, vilket är jättebra för min del :)



Annars så har det inte hänt särskilt mycket :P
Har rensat Mediaspelaren och lagt in ny musik.. Mamma pratade om att hänga upp gardiner och spegeln i mitt rum, men vi fick främmande just då, så hon sköt på det. Hoppas det händer något medan vi är i skolan  :P
Skulle vara ganska coolt :P

Nä, pappa ropar, dags för borstning av tänderna och krypa isäng, så att jag orkar med morgondagen.
Slutförandet av kakbaket på tyskan och b.la badmington står på schemat. Låter väl som en lagom rolig skoldag?

Vad har ni haft för er idag?

Kram,
(Namasté *hihi*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0