onsdag ' beautiful

Hejsan!
Nu sitter jag och lyssnar på Beautiful av Akon :)
Den är sjukt bra och jag nöter den hela tiden!
Har även börjat nöta Eh Eh (There's Nothing Else I Can Say) av Lady GaGa :)
Den är åxå sjukt bra! :)

Lågoch lyssnade på musik i sängen för ett tag sedan, det var skönt.
Sen råkade jag somna en kvart :)
Det var ju lite mindre skillat! Haha

Snart ska jag börja med packningen till Martina, jag vet inte om jag ska ha med mig datan eller inte ..
Måste ringa och fråga sen !
Om jag ska vara ärlig så har jag inte ens börjat med engelskan. Än mindre tittat åt det hållet. Jag tror
att jag sparar det till imorgon, jag och Martina ska plugga tillsammans =)

Nä, nu ska jag sluta babbla på =)

KOMMENTERA MER! :D

Kommentarer
Postat av: BECKA

LADY GAGA ÄGER ALLA :D (utom TH..) Haha :D

2009-04-22 @ 19:53:28
URL: http://beckaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0