onsdag ' elin

Hejsan bloggen :)

Imorse var jag lika trött som en björn som går i ide, så jag drog till skolan osminkad. Väldigt skönt =)
Träffade Elin på skolan så henne hängde jag med :)
Vi hade Temadag idag. Om Tobakens Barn, vi fick se en ocensurerad film om ämnet "Dont Drink and Drive", väldigt givande film måste jag säga, man fick sig en rejäl tankeställare !

Sen var det massa grejs nere i Arenan, typ tipsrunda och femkamp bland annat. Jag och Elin drog hem till henne efter en timme =)
Vi drog ut och gick en liten bit, snackade, klättrade upp i en klätterställning som knappt gick att få sig upp i, (eller vare bara jag som var osmidig?)
Sen kom Simon och vi satt och snackade med han ett tag, sen gick vi hem till Elin och åt middag och efter det så var vi med Simon tills jag skulle hem.

Det har varit jättekul idag!

Bilder kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0