onsdag ' hemma =)

Hejsan =)
Nu är jag hemma.
Eller, jag kom hem typ tjugo över tre, men jag har suttit och läst lite bloggar,
så jag har inte kommit mig för att blogga förrän nu.

Ikväll/Idag blir det massa packning och skolarbete.
Jag måste börja välja ut och översätta på engelskan.
Vi forskar nämligen om en stad eller stat, så jag måste
fixa lite där, har typ 11 sidor med fakta!
Fast jag ska ju inte använda riktigt allt ...

Sen så måste jag packa, eftersom jag sover hos Martina imorgon.
Smarta saker som lägger möten som de flesta nior måste gå på, efter skolan,
då minst hälften av oss åker med bussarna hem.
Men men, jag och Martina löste det snabbt och enkelt:)

Tänkte hinna fota lite ikväll..Får se om jag lyckas åstadkomma något bra! Jag tror att jag ska använda mig själv som modell, eftersom min kära bror stenvägrar ;)
Lägger kanske upp nån bild här sen, håll utkik!
Lite bilder från mobilen =)

Jag och Martina åt kladdkaka på skolan när det var temadag, veckan innan
påsklovet, för två veckor sen , alltså.


Ida bevisar att hon faktiskt kan lägga benet bakom huvudet! Skillat!
Jag skulle
aldrig klara det !

Jag hade 'horn' idag! (Håret). 

Nä, nu måste jag ta tag i Engelskan. I alla fall börja välja ut vad som är viktigt och inte, vad jag borde säga.
Sen ska jag söka fakta till svenkan också, där vi forskar om en författare.

Hörs senare =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va sugen ja vart på kladdkaka!

2009-04-23 @ 15:03:58
URL: http://bigcitydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0