söndag ' american pancakes .

Yesbox. Jag och Elin åt pancakes till frukost imorse. Riktigt goda om jag får säga det själv, fast
jag tror att dom kunde ha blivit godare . Vi får helt enkelt skriva om receptet lite :P

Vi var ut med skotrarna idag, jag pappa, peter, elin, edvin och oskar. Det var väldigt roligt, fast efter typ hela vägen kom pappa på att han hade glömt maten hemma, så då fick jag och oskar köra hem och hämta den xD Höjden av klantighet :P

Jag, edvin, oskar och elin roade oss med att springa omkring i djupsnön och sjunka ner och fastna. Sen hjälpte vi varandra loss. Vissa lite smidigare än andra.
Vi var ute i ungefär två timmar, sen åkte vi hem och jag och elin tittade på film tills hon skulle hem ..

innehållslöst inlägg, jag vet, men det är iaf bättre än ingenting alls, och jag ska försöka fota lite under veckan så att jag kan börja göra lite roligare inlägg. Både skriftligt och bildligt talat.

Förresten, på tal om något helt annat .. jag har totalt glömt bort Veckans Ämne.. Får se om jag orkar försöka fixa det igen eller om jag struntar i det. vi får se.

Nu ska jag fortsätta se på O.C Världens bästa serie!!!

Kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0