söndag ' helgen

Hejsan bloggen! :)
Nu var det några dagar sedan jag skrev här..
Jag har gjort massor med saker i helgen, så tid till att blogga har helt enkelt inte funnits :)

I fredags så gick jag skola till halv tolv ungefär, sen kom pappa och hämtade mig. Vi åkte hem till Finnäs och hämtade mamma, sen åkte vi till stan. Var på lassarettet först, de kollade min fot och så. Det är en hel del fel, kan jag ju påpeka. Så nu ska dom utreda ännu mer så att vi får reda på vad det kan vara för fel nångång. Det känns skönt.
Gick på stan med Sandra, åt på Subway, åt glass och hade allmänt roligt! TACK Sandra för en rolig eftermiddag! Hoppas du hade lika roligt som jag? =)
Kom hem  med bland annat en ny jacka och bleknings medel, så nu ska utväxten bort! :)

Igår åkte jag till mormor för att göra fransk manikyr på henne =)
Jag börjar få in snitsen nu för jag klarar av att måla kanterna på fri hand utan att spilla :} *stolt* =)
Det blev jättebra! Tyvärr så hann jag inte fota resultatet, för att min mobil dog, men jag får fota en annan gång =)
Mormor vill ha sina naglar fixade en gång i veckan, får se hur det blir med den saken :)

Åt grillat hos mormor och fick prova massa kläder, bland annat en mysdress som jag blev kär i. En klocka fick jag åxå =)
Det bestämdes att jag skulle sova över där, så efter middagen la vi oss och vilade. Eller, Roger vilade, mormor löste korsord och jag läste en bok. Snöstorm och Mandeldoft  av Camilla Läckberg =)
Den var jättebra!
Sen såg dom lite hockey, jag målade mormors naglar och sen då klockan var typ elva bestämde vi oss för att sätta oss vid eldstaden och grilla korv, så jag hoppade i stora lånade kläder, eftersom jag inte ville få rök på min nya jacka, det såg säkert jätteroligt ut, mormor skrattade =)
Sen gick  vi in,jag läste ut boken och gick och la mig.

Imorse så vaknade jag av att Roger väckte mig. Tänkte att nu jäklar måste jag stiga upp, kan inte sova hur länge som helst! Klädde på mig och vi fixade frukost och satt oss och åt. Insåg att klockan bara var kvart över åtta! Seriöst, så tidigt brukar jag inte vara vaken en söndag!
Sen så ville Roger att vi skulle gå ut så vi klädde på oss och gick ut och gick en bit på sjön. Men vi hann inte så långt innan vi blev trötta och vände. Vi satt oss vid eldstaden igen, fast utan eld den här gången, och pratade en liten stund. Sen gick vi in och åt kräm, kollade lite kort från när jag var liten. Mormor har fan ett kort på mig där det ser ut som om jag är åttio år! Helt seriöst!
Vi åkte hem hit och grattade mamma för hon fyller faktiskt år idag =)
Sen har jag ätit middag och nu sitter jag här.
Tråkigt värre.
Men nu vet ni i alla fall vad jag har gjort i helgen.
Tråkigt utan bilder, men imorgon blir det mer!
Ikväll ska jag se filmen 27 Dresses med Katerine Heigl i huvudrollen. Hoppas den är bra!

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart jag hade kul! vi får göra om det :)



kram!

2009-04-27 @ 19:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0