söndag ' sista dagen ..

Hejsan bloggen :)
Idag är det sista dagen på lovet. Tråkigt nog ..
Men men, vilan har varit välbehövd och den har verkligen gjort det den skulle!
Jag är utvilad och känner mig ganska så taggad inför en ny skolvecka =)
Det är inte särskilt länge kvar innan den slutar, då har vi 10 veckors sommarlov framför oss =)

Idag har det inte hänt särskilt mycket.
Vaknade typ kring elva, Hedvig kom hit och vi övade låten som vi skrev igår, sen for hon hem och
jag följde familjen till mormor, där vi hämtade ett skrivbord som nu står utanför mitt rum =)
Sen åkte vi till Norsjö och hämtade grejor, bland annat datorn som står på skrivbordet, lite lampor och sen
så hämtade jag tredje säsongen av O.C som jag tänkte se ikväll innan jag somnar. Det var ett tag sedan =)
Juste, hämtade stativet till studiosaken åxå =)

Just före middagen, när jag precis hade duschat så kom Hedvig och Jonna hit, vi lärde Jonna det hon ska sjunga och
 vi övade över en timme tror jag!
Hon hann iaf lära sig den och vi hann testa spela in den. Det blev bra, fast vi ska göra ett nytt försök imorgon så kanske
det blir bättre :)

Mormor kom hit just efter Jonna och Hedvig kommit. Fick bland annat denna!:

En jättesöt mobil som jag hängde upp i fönstret!
Fick en sänglampa åxå =)
Sen fick jag porslinstroll, fast jag fotade inte dem.
Jag fotar dem imorgon när jag ska fota hyllan som pappa skruvade upp ovanför skrivbordet
idag! Äntligen börjar mitt rum likna nåt!
Nu saknas bara alla affischer som ska upp! (I ramar förstås, så mamma blir glad, men jag tror det kommer
bli finare så! =)

Nu ska jag bädda sängen, plocka bort det sista i rummet innan jag lägger mig och kollar på lite O.C
Justfan. Måste koppla om vid tvn.. Karaokeanläggningen är inkopplad. Attans mig!

Såhär ser jag iaf ut idag .(utan smink och allt men whatever).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0