tisdag ' capri

Hej bloggen :)
Idag har det hänt hyfsat mke =)
Hade skola idag, utvecklingssamtal bland annat. Fick väl dom omdömen som jag väntat mig =)
Bad på idrotten. Bogsera varandra med flytvästar, med livbojar och hämta dockan från botten. Livräddning alltså!
La in Colbie Caillats album Coco igår i mobilen , jag har nött det idag och jag har upptäckt hur bra hon egentligen är och hur bra hennes röst passar min :] haha!
Capri är iaf en av hennes bästa låtar. Kolla in den!

Suttit och smsat med Becka hela dagen och nu skriver vi på msn, vi kan aldrig få nog! =)
Det är bra, för hon är min absolut bästa vän! Och ingen kan ändra på det!


Vi är snyggast i mjukiströjor och osminkade (A)
ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN (L)

Nu ska jag fortsätta lyssna på Colbie =)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0