tisdag ' i never thought things would end this way ..

Idag känner jag mig bara ledsen. Inget hjälper. Musik, O.C, Gossip Girl, dator, läsa bloggar ...
Ingenting av det jag tycker är roligt är roligt idag.
Så nu ligger jag i sängen med datorn i knät och lyssnar på McFLY, försöker att bli lite gladare, det hjälper inte särskilt mke, men jag håller mig sysselsatt och jag relaterar till musiken.
Det är något som är lite konstigt. ALLA låtar jag har på mobilen, kan jag relatera till, varenda gång jag lyssnar på en låt så dyker en tanke, en dröm eller en händelse eller önskan upp. Samma varenda gång.

Dessutom så håller jag på att bli sjuk. Inget bra, men men... vad gör man? Snart påsklov, TAGGA! Nej, inte direkt.
Jag kommer sova bort lovet, som vanligt. Sova sova, det är typ min dröm för tillfället. Bara sova ut, så länge jag bara kan. Utan någon som kommer och stör, utan något alls. Bara mörker och ett tjock täcke över sig.

Nu ska jag hitta på något, läsa elr nått.. Får se omjag lyckas få bort mitt ledsna humör...

Ha en bra dag, iaf...

Kram,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0