torsdag kväll ' Happyface!

Hejsan , jag har inte skrivit på typ två dagar, men jag har inte haft tillgång till internet. De har fortfarande inte
kopplat om på kommunen så vårt trådlösa är inte flyttat ännu. Men det kommer!
De få läsare som jag har, är dåliga på att kommentera!
Kommentera mer!
Igår var det Vårkonsert och jag sjöng. Inte så nöjd med mitt framträdande då jag kunnat gjort det så mycket
bättre, men men ... Det lät då inte direkt falskt så det dög  :P
Hoppas det går lite bättre nästa gång :P
Har nystädat mitt rum, det är ju torsdag = städdag! Blä! Men det måste ju göras, och jag har inte mycket grejor i mitt rum så jag kan inte skylla på varken att det är ostökigt (stökigt som det egentligen heter, varför vi sätter ett o framför det vet jag inte xD) eller att jag har mycket grejor ivägen xP
Men nu är det då gjort och det är en hel vecka ( höll på att skriva dag xD) kvar :P TAGGA! xD

Ska lägga ut lite bilder på mitt rum :D



Så ser det ut just nu :P Ska egentligen vara ett vitt överkast på sängen men det är i tvätten, plus att det ska hänga
gardiner i fönstret :P

Ha en fortsatt bra kväll!

Kram ,

Kommentarer
Postat av: Sis'

Vad fint ditt rum blev, gummz! :)

Saknar dig!

längtar tills vi ses igen <3 PUSS

2009-04-03 @ 18:25:51
URL: http://xbeckaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0