torsdag @ martinas place.

Hejsan bloggen =)
Nu sitter jag och Anna i Martinas vardagsrum. Martina är på vift någonstans i huset.
Vi kom just hem. Vi var på Disco/Bandymöte, men vi kom inte så långt. I alla fall inte bandygruppen.
Sen stötte vi på x antal problem till som gjorde allt mycket svårare. Men men, det är bara att ta nya tag och försöka igen,
det kommer säkert bli bra ändå även om det inte blir exakt så som vi tror. Jag tror iaf att det kommer bli helskoj!

Jag ska ju sova hos Martina inatt, men jag antar att det inte kommer bli så värst mycket sömn. Vi brukar ligga och prata i typ hur länge som helst innan vi somnar, men direkt en av oss blir tyst så slocknar vi direkt :) haha !
Nu sitter vi och kollar på TH affischer! Vi typ dreglar! :)

Nä nu ska jag sluta babbla och börja vara lite social =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0