fredag ' hemma

Godkväll, jag kom hem från Idas stuga för ungefär en fyrtio minuter sen.
Det var jättelkul där! Vi satt och pratade, drack dricka och åt chips, skrattade en hel
del och sen så tittade jag på när de andra badade.

Sen kom mamma och lillebror vid halv elva och hämtade mig.

När jag kom hem så gjorde jag lite havregrynsgröt i micron eftersom jag
var sjukt hungrig, sen så satt jag mig vid datorn och ringde Becka.

Det är förresten bestämt nu att jag ska åka till Becka imorgon, vara med på hennes konfirmation och födelsedag
på söndag, och sen åka hem igen på måndag. Sen åka dit på fredagen igen, eftersom hon har party på lördag :)

Just nu är jag så trött att bilder kommer imorgon bitti, jag stiger upp tidigt,. Lovar.

Måste ta bort sminket och ta medicin, sen ska jag sova.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0