fredag ' updates från dagen!

Hej, idag tog jag med mig datorn på skolan för att testa om jag kunde ansluta till internet. Det kunde jag förstås inte, men det var i alla fall värt ett försök. Skrev lite i Word idag så här är lite updates från idag:

(06:48)

Jag som hade tänkt blogga nu på morgonen.. Men det hanns inte med eftersom internet krånglade men jag fick

inte till det och jag hade inte tid att bråka med det heller.

Annars hade jag gjort det.

Anyways, igår köpte jag nya mjukisbyxor och lite sockar och sånt.

Byxorna är väldigt sköna så de åkte på idag, plus en randig tröja och

prickiga sockar. Tror inte att någon kommer reflektera över det så jag

struntar i om jag blandrar randigt och prickigt.

Nu ska jag äta frukost - mjuk macka med Philidelphia ost och ett glas juice.

Min favorit =)

Medicin ska också tas, sen måste jag sminka mig och snabba mig ner till taxin.

Idag har vi matte som första lektion.

(11:33)

Nu har vi just ätit lunch, vi lyxade till det lite med Frasses :)

Mumsigt men nu är vi alla sjukt mätta, vi orkade nästan inte gå tillbaka till skolan haha!

Nu har vi medicinsk grundkurs och sen har vi svenska innan vi slutar.

Vi hade vår första mattelektion idag, vi gjorde först en diagnos för att se hur mycket vi kunde (jag och Fridah sögxD/Ida),

sen började vi i boken och ja.. det var mycket lättare i boken..

Just nu sitter Ida G och skriver av mig eftersom hon har köpt ett nytt block till de två stora kurserna så att hon har

dem på ett och samma ställe :)

Vi har suttit och lekt lite med camen och testat olika effekter, den är faktiskt bra för att vara en inbyggd, enlig mig iaf :D

Nu ska jag hjälpa Ida med skrivningen och vara social med de andra!

(14:30)

Nu har jag slutat.

Vi hade Medicinsk Grundkurs i drygt en timma, sedan svenska i en halvtimme (eftersom läraren dubbelbokade sig själv).

Jag orkade inte vänta i Norsjö på bussen så mamma som lix skulle in till samhället, kom och hämtade mig. :)



Jag just nu:



Lekte lite med camen, haha!

Nu ska jag surfa vidare,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0