lördag ' Becka gästbloggar!

Hej babes!
Vi sitter här nu, nyduschade och ska strax fixa oss. Just nu ligger Fridah steget före, men jag ska väl snart hinna ikapp.
Jag har fått något sjukt ryck att lyssna på Flipsyde! Så det är det som spelas på datorn just nu, hehe :P "Om Becka får bestämma själv!"


Fridah har redan sminkat sig (hennes smink på bilden) så nu ska jag göra det också snart, Fridah sitter och fixar mitt hår just nu! =) Great!

Nyduschade fräschingar!

Jag och Fridah just nu! Best friends.. Für immer.
Btw, så älskar jag linnet Fridah har på sig just nu. Vad tycker ni? Visst är det snyggt!?

Vi funderar också på att göra en musikvideo till KICK's "Ge mig lite mer" senare också :)
Fridah ska lägga upp en "EFTER" bild på mitt hår sen så ni får se hur det blev :D

Bra,va? =)

Tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0