måndag ' all i need..

Godkväll bloggen!

Ikväll har jag inte gjort så mycket. Satt halva eftermiddagen och bråkade med  Cubase och det
borde ju vara något fel på mitt program eller min dator, varför den inte kan exportera filer, men jag gör allt rätt?
Det är ju rätt tråkigt egentligen, att jag inte kan använda det,då det är mycket coolare effektera än Audacity,som dessutom har jättelåg volym på alla exporterade MP3 filer.. Hmm...

Sen så har jag spelat GH3 typ hela kvällen,men åskan kom så jag blev tvungen att stänga av,tråkigt..
Jag har kommit ganska långt och tycker jag är lite duktig,även fast jag bara spelar på easy.. Lite medium ibland,
beror på vad jag känner för..

Nu ska jag fortsätta vara social på MSN

Hejsvejs,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg blogg! Skulle vara kul att följas på bloglovin =) Vill du?

2009-08-11 @ 13:09:45
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0