måndag ' egal wo du bist, komm und rette mich..

Hejsan!

Kom hem från Becka för någon timma sedan, men har inte orkat sätta mig ned och blogga förrän nu.
Sitter och lyssnar på Ich bin nich' ich av Tokio Hotel. Älskade Tokio Hotel,det finns inget bättre!

Eftersom jag känner mig hyfsat fåordig idag så bjuder jag på bilder med små kommentarer istället.
Kameran är nytömd på massa bilder :)


Jag & Elin tog med oss kameran ut till studsmattan...


Ser fasen ut som om hon flyger!


Åkte till Becka på lördagmorgon, steg upp TIDIGT. Vi gick på stan en stund.
Hon shoppade, jag tittade på, haha!


Vi tittade på American Pie och åt glass och maränger :)


Fulade oss lite i hallspegeln innan vi gick ut till kurjan.. ´


Åkte virverlvinden, haha. Typ det roligaste jag gjort på ett tag (A)


Beckas konfirmation :)


Sen väckte vi Adam som fortfarande sov, typ klockan ett, och åkte på Irna och åt pizza =)


Jag har absolut ingen aning vad vi gjorde här, men vi hade sett American Pie - Bandcamp och var allmänt flummiga..
hahah (A)


Träffade Idah :) (ignorera mig !!)


Becka snodde min kamera  haha och tog kort på sig själv och... ja, sandras hand!


Målade naglarna orangea hos Becka, bara för skojs skull och när jag kom hem
idag var mammas första kommentar:"Men vad har du för gräsligt nagellack?"
Haha, jag tycker det blev lite småcoolt! :)

Sitter och pratar med Sandra på msn just nu, och funderar på att packa upp väskan och bädda till sängen
innan jag tar medicin sen myser framför Scrubs =)

Låter som en bra idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0