måndag ' first day at high school..

Godmorgon.
Klockan är tio i sju och jag sitter vid köksbordet och  skriver.
Lånade pappas dator en snabbis eftersom jag är alldeles för lat för att gå upp till mitt rum, haha!
Ska försöka få i mig lite frukost, men jag har ont i magen så jag känner mig inte så sugen på att äta, men
jag måste ju..

Förresten så blir det lite ändrade planer. Jag ska inte köpa en acer. Jag ska köpa en LG.
Precis en sån som jag redan har, (svart) fast mini, och rosa. Precis en sån jag ville ha från början, men
då måste jag köpa till väska och mus, eftersom jag hade tänkt köpa det till.'

Nej, nu ska jag göra mig klar. Taxin plockar upp oss om en halvtimme.

Wish me luck! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0