måndagskväll ' with me

Hejsan alla sköna människor där ute!
Nu sitter vi och lyssnar på With Me av Sum 41, riktigt skön låt, och jag tror nästan att den har varit
med i Gossip Girl . .?

Hursomhelst, nu ska jag berätta hur otroligt rolig min kompis Becka är , haha.

*Becka packar ihop sina kläder i väskan och utbrister*
- Nej! Mina kallingar! Fast iofs, jag behöver ju inte sova i dem...
Jag: Du har på dig dem, idiot.
Becka: *tittar på mig* eh.. jaha .. xD (A)
*asgarv*

Ja, sen skulle hon svara i telefonen när hennes mamma ringde, och då råkade hon  vända telefonen
som låg på skrivbordet när hon skulle plocka upp den så hon svarade
- Aaaaah! Oj, hej!

Det var lite roligt, haha!


Haha vi är roade :)

Puss&Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0