onsdag ' 21:28

Hejsan.

Känns som om jag har lite att skriva om idag, även fast jag gjort ganska mkt..
Först så försov jag och Becka oss, vi skulle kliva upp halv nio, men vi klev inte upp förrän
tio. Så det blev frukost och sen senare buss in till stan.

Sen så gick vi omkring och bara kollade runt, drack slush. Sen tänkte vi gå på Waynes och fika, men just när vi
hade bestämt att möta Sandra där, så kom vi på att vi ville äta på Frasses istället, så halvvägs till Frasses hinner Sandra upp oss. (Efter att ha gått & typ busvisslat och ropat på oss ett tag, haha ..)
Det blev stripsmeny och cola för våran del.

Sen blev det lite mera shopping.

Jag köpte ett paket lösnaglar, bara för att jag kände att jag ville känna mig fin,
sen köpte jag Skullcandy headphones till min MP3, som jag nu ska försöka börja om att använda.
jag köpte även en ny "låtbok", eftersom mitt låtblock är fullt, b.la av klotter.

Med det avrundar jag detta inlägg.
jag skriver om kvällen senare :P

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0