onsdag ' bildbomb!

Här är lite blandade bilder:

Okej, mamma tog visserligen kort på min rumpa, men här hoppar jag från båten mitt
ute på sjön. 24 * i vattnet!


Här hoppar jag med lillebror ...


... och här landar vi :)


Mormors fönsterlampa är faktiskt ganska cool.

Slänger in en Dagens Outfit också!

T-shirt 'I love cute guys' - Beckas
Mjukisbyxor - Adidas - fått av någon, minns inte vem.

Slappt, med andra ord.

Nu ska jag se klart ett avsnitt av Gossip Girl, sen kanske prata lite med S på msn, och sen antagligen
sova.
Måste ju börja ställa tillbaka dygnet någorlunda bra innan skolan börjar om. (24:e)
Nästan två veckor kvar.




Kommentarer
Postat av: Morss

Jag gillar din header! Den blev jättefin.

2009-08-12 @ 23:37:20
URL: http://garnplejset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0