onsdag ' not gonna waste another moment in this town..

Hejsan!

Sitter och lyssnar på Simple Plan nu, har lyssnat på dem jättelänge, men nu var det
ett bra tag sedan, så jag tänkte jag skulle lyssna lite, se om jag kom ihåg något.

Har bara tagit det lugnt idag, hade pyttelite feber igår, kände mig inte särskilt frisk, hade tänkt sova
tidigt, men det gick ju som det gick när jag knappt kunde somna..
Tillslut somnade jag i alla fall. Sov som en stock till klockan tolv idag.
Måste sluta med det om jag ska orka skolan..

Tandläkaren imorgon, halv tolv. Då måste jag alltså ställa väckaren.
Jag kommer vara en död fisk imorgon känner jag.
Mitt huvud gör ont, och miljoner tankar snurrar i huvudet, huruvida jag är en idiot eller inte..
Jaja..
Ska inte tråka ut mina stackars läsare mer nu, ska smsa lite och skriva med Sandra på msn, sen antagligen sova.
Om typ en timme..



I hope you know, what you are to me.

The most beautiful angel heaven's got.

You are my best friend, my soulmate, and

I will always love you .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0