onsdag ' Sarah Chalke

Nu hade jag för en gångs skull tänkt skriva ett seriöst inlägg.

En av mina favoritserier är Scrubs, som säkert ingen som läst de senaste inläggen missat.
Jag har sista avsnittet kvar på säsong ett, och sen kan jag börja se tvåan, jag längtar!

Jag tycker det är väldigt intressant att lära sig lite om sina favoritskådisar så nu har jag kollat upp lite fakta om
Sarah Chalke, hon som spelar Dr. Elliot Reid



-
Föddes den 27 augusti 1976 i Kanada
- Hennes mamma är från Tyskland
därför gick hon i en tysk skola några dagar
i veckan när hon var barn.
- Pratar både tyska och franska flytande
- Har en yngre och en äldre syster
- Kan tydligen skriva med tårna (vilken trevlig egenskap!)
- Debuterade i TV-filmen City Boy 1992

Hon är absolut en av mina favoriter!

Nu ska jag titta på Scrubs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0