söndag ' play a song about heartache, i promise i can sing every word..

Hejsan.
Nu är jag på dåligt humör..
Jag har nämligen upptäck ett problem.
Mitt headset till sony ericsson funkar inte på min nya mobil.

Fastän det är samma på alla mobiler så reagerar min telefon inte på det.
Den reagerar på det som följde med telefonen och jag skulle kunnat använda det om det inte vore för de stora snäckorna och mina små öron.. Så jag måste kolla upp det imorgon, för enligt vad jag läst på internet så ska det funka, även på min mobil.
Så varför gör det inte det då?
Jag som använder mitt headset varje dag när jag åker till och från skolan.
Jag klarar mig inte utan!
Jag får ta Mp3:n imorgon som nödåtgärd.
Men sen måste det fixas.
Annars dör jag, bokstavligt talat.

På tal om något annat.
Becka sminkade, fixade mitt hår och fotade mig innan hon åkte hem, och rätt som det var så dog hennes kamera så då tog hon några bilder med min mobil, ska lägga in dem i datorn nu och se ifall någon av dem blev så pass bra att jag vågar publicera dem här.

Vad har ni haft för er denna söndag?

Juste, måste kolla upp min läxa sen också..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0