söndag ' this is the life by flipsyde

Hejsan igen!

Nu har jag blekt håret och duschat, ätit frukost och fixat mig lite, nu känner jag mig ganska pigg faktiskt :)
Något som är jättebra är att Becka stannar längre! Till imorgon, kanske tisdag. Det beror på hennes mormor eftersom hon blivit sjuk. Därför kan Becka inte jobba med henne.
Synd att hon är sjuk bara.

Nu sitter vi och lyssnar på Flipsyde :)
Vi älskar deras nya album!

 - Syns det någon skillnad?

Jag skulle försöka vara fin på bild, då förstör Becka den! Vilken mupp!

Nu ska vi skriva idéer till våra musikvideos och sjunga upp och spela in lite mer musik!
Håll utkik efter mer update! :)



Kommentarer
Postat av: BECKA

Jag tycker det blev skillnad! ^^

Gjorde mitt bästa och hoppas att du gillar det.



Du är mycket vacker nu..

Gullunge!



JAG ÄLSKAR DIG!!

2009-08-02 @ 18:50:13
URL: http://beckaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0