tisdag ' @ beckaas

Tjosan! Nu sitter jag hos Becka och vi båda bloggar.
Fast jag vet inte vad jag ska skriva om....

Ehm.. Kan ju alltid fråga mina nya läsare en fråga, eftersom jag märkt att min statistik höjts ganska mycket på bara någon dag :) Makes me happyface!

Veckans fråga:

- Vilket par väljer du? Vanliga tights eller jeansleggings?





Jag väljer självklart jeansleggingsen, de passar till allt, och dessutom så är de ju sjukt
snygga! De ser verkligen ut som riktiga jeans också!


Ikväll blir det att se film med Becka, vi tänkte se Beck - Flickan i jordkällaren & Danielle Steel - Juwels, som råkar vara fyra timmar lång, haha.. Aja, vi får se hur långt vi orkar se innan vi somnar.

Vad gör ni ikväll?




Hittade förövrigt en sjukt fin bild på Tom. Måste bara visa den, eftersom han är så söt!

Han är lite lik någon, men jag kommer fan inte på vem!

Kommentarer
Postat av: Danielle

Sv: Haha, neej asså bestämde mig tillslut för att bli blond ! Ha alltid velat va de men ha bara inte fått för mamma. :)

2009-08-04 @ 22:24:19
URL: http://mortsell.blogg.se/
Postat av: BECKA

Han är grymt gullig!

Det är du med.



Hehe, passar på att svara på frågan.. HMM...

Vanliga tights faktiskt för jag är så fet så jag får inte på mig jeansleggins utan att trosorna åker upp mellan skinkorna! hahah!



jaja, hoppas du får en trevlig kväll (MED MIG, moahahahahah!)



KYSSHEJ! (L) (älskar dig :) )

2009-08-04 @ 22:52:01
URL: http://beckaas.se
Postat av: T

grrr.

2009-08-04 @ 22:52:15
Postat av: Anonym

jeansleggings är finare!

2009-08-04 @ 22:56:08
Postat av: Anonym

btw d är roligt när d updaterar ofta, lägg in mkt outfits osv! :D

2009-08-04 @ 22:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0