tisdag ' todays to do..

Hejsan alla bloggläsare!

Idag har jag inte orkat sitta vid datorn förrän nu.
Jag har skrivit en liten del av en låttext, haft sovmorgon (till typ 12) och läst ur
Biografin om Diana.
Väldigt intressant bok, måse jag säga, riktigt läsvärd!

Här är min Dagens To Do - lista:

*Se klart avsnittet av Gossip Girl jag inte hann klart igår,
*Börja se andra säsongen av Scrubs,
*Yoga,
*Skriva klart låten,


Sen kanske jag spelar lite GH också, vi får se..

Vad har ni för er idag?

Bill är så söt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vill du att LaFee ska komma till Sverige? Gå då in på min blogg http://swedishlafeesupport.blogg.se/ och tryck på "Demand it!" i rutan "Bring LaFee to Sweden"!



Vill verkligen få hit henne till Sverige :)



tack på förhand! <3

2009-08-11 @ 20:59:02
Postat av: Anonym

kan du inte börja ladda upp lite mer roliga bilder, bilder på din dag & på dej osv. ? :)

2009-08-12 @ 00:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0