torsdag ' august 13th

Torsdag den trettonde. Och absolut ingenting har blivit gjort idag.
Läst ur mammas kompis bok från klockan ett till fem. Väldigt intressant. Skriven
om hennes friår i bland annat Australien och Nya Zeeland.
När jag läste hur hon beskriver Australien så känner jag bara ett stort sug att åka dit!
Jag måste verkligen åka dit nån gång i livet!

Innan det gjorde jag absolut ingenting.
Fastnade framför tvn en stund, men det varade inte särskilt länge..
Oprah blev tråkig så jag läste istället.

Jag har ingen aning vad jag ska hitta på senare ikväll.
Försöker få hit Elin, men hon loggas in och ut från msn hela tiden, så hon hinner aldrig svara.
Ja, vi ser väl hur det blir. Annars sitter jag väl och tittar på massa Scrubs avsnitt. Alltid lika avkopplande.

Tänkte kanske fota lite senare. Solen skiner ju faktiskt idag,och jag brukar oftast få till någon bra naturbild.
Men vi får se, beror på om jag hittar kameran, laddaren och usb sladden. Sådana brukar vara fenor på att försvinna.

Nu har jag alltså, på fem minuter, skrivit ett helt ointressant inlägg om precis ingenting. Intressant va?

Bjuder på en bild från mobilen:

Från mormors brygga, tagen med mobilkameran för tre veckor sedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0