torsdag ' Elins & Fridahs Flum Songs

Hej igen, alla glada nattläsare! (Om jag nu har några..?)
Ikväll fick jag och Elin för oss att vi skulle fota på campingen, så vi brummade iväg med moppen och som den lilla
fartgalning Elin är, så kör hon alltid ganska snabbt över alla gupp i vägen så vi typ flyger haha, oftast är det kul, men jag var inte beredd idag så jag typ skrek. Och Elin skrattade så hon skrek. Typ.
Vi gick runt på campingen och fotade massa flumbilder, hade jättekul, sen när vi kom hem så fick hon för sig att spela
på min synth så då satt vi och bara plinkade och lekte med alla funktioner, så det slutade med att vi spelade in lite av det
vi satt och plinkade på och la ut på youtube, bara för skojs skull.
Och bilderna vi tog, de la vi in i filmen,

Ta en titt.
Och kom ihåg. This is just for fun! :)


När vi gjort filmen så såg vi Cheetah Girls - One World och åt mackor och drack varm choklad :) Mumsigt!
Nu ska vi gå ner med disken och kasta bort godisskräpet som blivit efter Elins godis, sen ska vi nog borsta tänderna
och krypa isäng, men om vi ska sova, det är jag inte säker på!

Här kommer två nytagna bilder.

Vårat kvällsfika:
En kopp varm choklad och "Mackhögen"
Fyra mackor var, varav två limpskivor och två rostade.
båda med pepparsalami och ost på, yum!


Haha Elin har fullt sjå med att både smsa med hennes mobil och min :)
Desstutom smsar vi med nästan samma personer =)

Nej, nu säger jag godnatt till imorgon. Stänger av datorn nu efter att ha kollat Twitter en snabbis.

Hörs imorgon! Då blir det antagligen fest :)

Kommentarer
Postat av: Elin Nilsson

hahaha jag hade då verkeligen kul denna "vackra" men kalla dag xD hare bra psshej! (L)

2009-08-14 @ 02:32:06
URL: http://nittiofyranollsjutjugofem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0