torsdag ' en hundring i jeansen..

Haha!
Så det kan gå!
Mamma tvättade mina Rock & Republic jeans idag, och gissa vad hon hittade i fickan?
- en hundralapp! Hur kunde jag missat den? Hm.. måste varit väldigt tankspridd när jag slängde dem
i tvätten med andra ord :)

Ikväll är en stressig dag i hjärnkontoret..
Måste packa, (eller i alla fall skriva packlista) till Becka, sen måste jag komma på vad jag ska ha på mig på lördagkväll, för som vanligt så har man inget att ha på sig när man ska på fest, fastän garderoben är fylld med kläder till bristningsgränsen.

Jag har ingen aning om det blir jeans, klänning, leggings, tights (kanske för kallt för det? , fast iofs, vi ska ju vara inne..)
Aja..Det är mycket att tänka på just nu (:

Huset är nystädat och det firade vi med film, popcorn och choklad. I tv rummet sitter de andra och ser film.
Jag orkade inte se, kanske jag orkar se slutet?

Förresten, jag älskar popcorn! Kan verkligen intesluta äta om jag bara tar ett, måste nästan äta upp tills allt är slut , hehe..

oops, gigantisk bild, men det får ni leva med!

Nu ska jag vara social med Becka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0