torsdag ' kvällsblogg

Godkväll bloggen!
Just nu ligger jag í sängen med datorn på magen och skriver.
Lyssnar på RIXFM webbradio som jag förövrigt tror att jag blivit smått beroende av, eftersom jag är beroende av musik och där spelar de musik hela tiden :)

Smsar lite med Idah och Becka, Sandra dog på msn så hon är inte social tyvärr :/
Ska snart sova tror jag, klockan är elva och mitt huvud gör ont.
Måste smyga ner och borsta tänderna och ta en alvedon innan jag kan sova, kan inte somna med huvudvärk, då somnar jag aldrig..

Imorgon har vi ett hål på morgon, egentligen sovmorgon men jag kan inte dra nytta av det eftersom jag åker buss till skolan.. -.- synd :/

Nej, dags att sova , skriver i morgon bitti :)

Min lilla älskling :) Ursäkta den stora bilden, men då ser man ju mycket, eller hur? (A)

Yohanna - Is It True, lyssnas på nu!

Med det säger jag godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0