torsdag ' min nya kärlek

Hejsan bloggen!
Dålig uppdatering senaste veckan  men eftersom min laptop har fått nått konstigt över sig så funkar inte internet på den och inte telia modemet heller.. måste gå fixa på något sätt?
Min lilla minidator kom i alla fall idag! Gud så glad jag blev! :)
Jag har längtat som ett tok och nu äntligen!
Den är sjukt söt.
Rosa. Jag antar att ingen i min omgivning är särskilt överraskad eftersom jag och rosa är som... ler och långhalm ungefär. Vi går perfekt ihop. Kan bero på att jag är blond och har älskat rosa sen.. forever?

Tänkte fota den så att ni kunde se skillnaden på datorerna bara för skojs skull, men då var batteriet i kameran tomt så nu sitter det på laddning. Postar en bild på det imorgon :)

Följde Mathilda och mina syskon på badhuset, och den här gången hade de fixat bubbelpoolen så där låg vi en stund innan vi duschade och bastade.

Före det kastade vi boll och dök igenom en rockring, sjukt smidig min bror är?!

Jag blev faktiskt förvånad!


Nu ska jag försöka lära mig datorn, för enligt mamma kan man ha simkortet i datorn och ha internet genom det?

Jag vet inte om det stämmer eller om det ´funkar men jag ska iaf kolla om det går :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0