torsdag ' my own

Hejsan Nattuglor!
Nu hade jag tänkt skriva dagens inlägg, eftersom jag inte hunnit sitta vid datorn särskilt mycket ikväll.
Jag kom hem från Becka kring halv sex, då hämtade pappa upp mig och vi åkte hem, jag gav Edvin och Oskar deras
presenter, och sen så satt jag och Edvin och lekte med hans nya ZAP Mediaspelare och lärde oss alla funktioner, så jag gissar att han ligger och tittar på film eller lyssnar på musik nu .

Sen åkte vi till grannarna för det var tänkt att vi alla skulle bada, men det slutade med att Oskar och hans kompisar
badade och vi andra satt och tittade på och åt kakor och drack saft.

Sen kom jag hem till mitt jättestökiga rum, så jag har städat det nu och det känns skönt.
Ska dammsuga och sånt innan Elin kommer imorgon. Hoppas vi hittar på något kul.

Ikväll ska jag se (iaf lite) av filmen Jewels av Danielle Steel. Jag tycker den är så sjukt bra!
Jag gråter typ alltid till den. Kanske ser jag The Notebook? Haha... jag kan inte bestämma mig!

DVD Film: Danielle Steel's Jewels (2-disc)Amerikanska Sarah Thompson (Annette O'Toole) besöker England. Där slår den stora passionen till när hon träffar och sedan gifter sig med William Whitfield (Anthony Andrews), hertigen av Whitfield. De slår sig ner i ett slott i Frankrike för att leva lyckliga i alla sina dagar. Men andra världskriget bryter ut och förändrar deras framtid för alltid. Efter kriget hjälper familjen människor överlevt tragedin genom att köpa deras juveler. Till sist öppnar man en egen juvelerarbutik, som blir en jättelik succé. Men en rad konflikter drabbar snart både juvelerarbutiken och familjen i denna miniserie som spänner över fem generationer.

Nu ska jag lyssna på musik i mina nya Skullcandy earphones sen ska jag typ.. starta filmen! :)

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0