måndag ' tomteverkstad på ingång ?

Nu har jag just kommit hem från grannen. Har tittat på och hjälpt till lite när det gjordes polkagrisar (?)
Det tog drygt tre timmar, men roligt var det! Och intressant att se något man aldrig provat på förut :)
Nu ska jag krypa isäng och försöka ladda batterierna till imorgon. Mattelektion och Idrott direkt på morgonen, sen blir det lite lugnare med medicinkurs och engelska.
Fast å andra sidan så, efter sockerchocken man fått ikväll efter att ha ätit x antal godisar så kommer man väl inte kunna sova inatt, haha! :P
Slänger in en bild och med det säger jag godnatt folket!

Smällkarameller hänger här och där på skolan, men jag har ingen som helst julkänsla ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0