onsdag ' under my nose ,

Sitter nu och lyssnar på Under My Nose med Colby O´Donis, sjukt skön musik!
Har just duschat, mamma hjälpte mig att massera in askorbinsyra i mitt hår för att få bort det gröna.
Känns skönt!
Har även städat rummet idag, för det såg verkligen ut som ett bombnedslag! Låg saker överallt!
Så nu ska jag göra en uppgift om MS - Multipel Skleros eller vad det nu heter, eftersom jag missade det grupparbetet när jag var sjuk.
Hade tänkt göra VG/MVG uppgiften i mänken kursen, men jag glömde boken med stycket vi skulle läsa på skolan, så det får jag göra imorgon.
Tror nästan jag ska skippa sovmorgonen i morgon och ta med datorn till skolan och plugga lite. Behövs nog, sen blir min mamma glad för att hon slipper skjutsa in mig.
Tror det blir bäst! Då kanske jag slänger in något inlägg på skolan, vi får se! :)
Jag just nu:




Natural High - Colby O´Donis (L)

Kommentarer
Postat av: BECKA

älskar dig sötnos! <3

lägg in bilder från i somras din lilla muppo! :D

2009-12-02 @ 19:47:50
URL: http://beckaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0