söndag ' mama im coming home !

Vi vaknade kring tio och klev upp och åt frukost, sen har vi suttit vid min dator och gjort precis ingenting, typ.
Kollat lite bloggar, twitter och youtube.
Åker hem sen idag, vid kvart i tre. Lyckligtvis tar bussen hem bara en timme den här gången, så förhoppningsvis hinner jag inte somna :)
Annars så ska jag väl bara mysa ner mig i min säng med Te och O.C ikväll. Det kändes riktigt lockande!
Tror att de blir att sitta på MSN ett tag också. Bara se vilka som är inloggade.
Ska ladda batterierna för morgondagen. Matte direkt på morgonen är inte det mysigaste kan jag ju lova!
Have a great day ! =D

Kommentarer
Postat av: BECKA

Sötnosen ska heeeem :'( <333

2009-12-06 @ 12:28:47
URL: http://beckaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0