Söndag ' we are everything we need ,

Lyssnar just nu på We Belong Togheter av Gavin DeGraw.
Hans musik är härlig! Avslappnande typ, haha!
Väskan ligger på sängen, halvt packad.
Jag packade för att åka till Becka igår, när vi lix skulle till stan för att shoppa, men sen ändrade jag mig och lämnade väskan hemma och åker dit ikväll istället.
Blir att vara borta fem dagar. Firar nyår där.
Jag ska bara lägga ner datan sen just innan jag ska åka, så har jag allt med mig. Just nu väntar jag på att torktumlaren ska bli klar med lite av mina kläder, sen ska jag se så att jag har nog med batteri i telefonen för att kunna lyssna på musik.
Min nya älsklingsserie! Det slår nästan O.C! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0