fredag ' tagga helg!

Godmorgon! Hur mås det? Här är jag hyfsat pigg efter en god frukost
bestående av rostad macka och juice. :)
Har hunnit sminka mig, fixat håret , l´klätt mig & fotat
dagens outfit  =)
Dessutom har jag hunnit packa väskan till Martina åxå , fast
jag bara varit vaken en timma :P

Idag händer det troligtvis inte så mke på skolan .. Tyska läxa grejs direkt
på morgonen sen typ tråk lektioner som Eng , No & So ..
Sen kommer den efterlängtade tvåtimmars lunchen! Jag och tjejorna
funderar på att äta hemma istället för på skolan :P
Efter lunch ska vi dansa , jag tror att det blir street , med 9A .:)
Det kommer bli helkul!

Ha en bra dag så hörs vi antingen ikväll eller imorgon !

Här kommer Dagens Outfit



Jo , som jag sa, enkelt & bekvämt skulle dagens outfit vara ;P
Jag tror jag lyckades ganska bra , bekvämt blev det då ! :)

Svarta Adidas Byxor - Fått av ngn :P
Brun Huvtröja - H&M
Rosa thshirt (syns inte) - Turkiet nånstans ;P

Nää , nu ska jag snart dra till skolan. Måste borsta tänderna först!

Kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0