lördagkväll ' äntligen hemma :)

Okej , jag kom inte hem nyss , men jag  fick bara lust att skriva så :P
Jag orkade inte låna Martinas dator xD Vi satt hursomhelst inte vid datorn, vi
såg mest film och skratade (som vanligt xD)
Sen idag när mamma kom & hämtade mig åkte vi direkt till Finnäs och hjälpte till där, det börjar likna något nu
iaf  =) Skojigt skojigt ..

Skrev just en "minikrönika" om man nu ens kan kalla den det, men jag är alldeles för feg för att lägga
ut den här xD Så jag tror jag sparar den till typ senare, elr så skriver jag en ny som jag vågar posta
på bloggen =)

Sitter nu lyssnar på All Time Low  - Poppin' Champagne definitivt en av deras bästa låtar!
______________________________________________________________________________________________
uppdat . Kl: 00:28
Jag kan inte sova, jag sitter och kollar på The O.C säsong 4 , den börjar inte särskilt bra, men det kanske beror
på att 3:an slutar så pass dåligt? , aja hursomhelst, det kanske blir bättre sen , vem vet?

Nu ska jag sova,
Kram ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0