måndag ' bilder bilder bilder!

Nu har jag orkat tömma kameran på lite nya bilder :)
Bland annat från Martina i helgen och på mitt nystädade rum =)

FÖRE!

Ja, jagvet jag har stökigt! xD


Mysigt va ? ;)


I FREDAGS :

Martinas täcke , ME LIKE!  gemig ,

Sprite är GOTT ! :D

______________________________________________________________________________________________

Haha , nu orkar jag inte lägga upp fler , det kommer väl kanske fler sen :)

Nu har jag bäddat ner mig i sängen & ska belöna mig med lite film efter allt städande ( haha , det tog en timme xD) & läxa :P (Jo , jag har faktiskt hunnit göra bildläxa åxå ;) :}

Det blir  Djävulen bär Prada & antagligen nån mer film som jag säkert kommer somna
till , typ Bee Movie xD
Antagligen kommer jag titta lite på The O.C åxå , min drog :)

Kram ,

Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej, jag våldtar seriöst hennes täcke.

2009-02-09 @ 19:30:36
URL: http://bibbies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0