måndag ' godmorgon!

Godmorgon =)
Idag blev en tidig morgon för mig . Jag klev upp redan
halv sex för att hinna gå ut med Brons och duscha =)
Han var tillåme tröttare än jag , haha xD

Min frukost bestod av mjuk macka och ett glas O'boy, det var
mumsigt. Brons var mer intresserad av min frukost än sin egen :P

Idag blir det en låg dag på skolan.
Slöjd sista timmen, värsta låååååångtråkigt.. -.-
Sen så äre typ bara språk idag som int är särskilt
kul, & matte :P

Slänger in en bild på Dagens Outfit!



Svarta byxor
Grått linne
Vit tunika
Svart kofta
Grå/vit scarf

Nä , nu ska jag skriva ut min uppsats,


Kram,

Kommentarer
Postat av: Morsan

Men Frida jag sa ju att du borde putsa spegeln innan du fotograferar... :-)



Ska du inte ha nån middag idag?

2009-02-09 @ 17:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0