onsdag ' gnistrande kristaller ,

Hej hej =)
Soligt värre är det ute , och snön gnistrar så mycket
att man får ont i ögonen. Jobbigt men vackert :)

Kom nyss hem från skolan, som var, hör och häpna, riktigt rolig!
Vi gjorde massa intressanta saker, eller vi ska iaf börja med det
senare . Tillexempel så på NO:n fick vi "leka med färger", vi skulle
rita på filterpapper och se vilka färger som var blandade i tuschpennan
för att få den riktiga färgen ... klurigt att förklara,men riktigt roligt! :)

På SO:n ska vi börja med Samhällsekonomi, riktigt intressant!
Löner, skatter, bidrag osv ... jag låter säkert jättewierd men jag
tycker sånt är intressant!

Hursomhelst så hann jag bli på dåligt humör imorse ..
Blogg.se gick inte att logga in på , kanske var det
min dator eller min uppkoppling som var konstig eller
så inte.
Någon annan som haft problemet att det går logga
in men sen är det  bara vitt på skärmen?

Nu ska jag äta klart min Piggelin, (javet, glass mitt på vintern,
men den såg så god ut, jag var tvungen. Kunde inte motstå (A) )
Sen ska jag läsa lite ur Om jag kunde drömma , sen vet jag
faktiskt inte vad jag ska göra, kanske se film ?


Vi hörs!
Kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0