onsdag ' händelserikt liv .. *not*

Jag har haft en extremt händelserik eftermiddag!*inte*
Jag har tittat på O.C , ätit pizza till middag, tuggat Jumbotuggummi,
varit i Finnäs en stund och just nu funderar jag på att äta en mandarin.
Väldigt händelserikt som ni ser.

Jag förstår att det kan verka som att jag är desperat efter läsare,
så är inte fallet. Jag bloggar därför att jag ser det som en kul grej och det
har väl mer eller mindre (omedvetet,) blivit en sorts drog.En bra sådan *ler*
Jag bloggar för att jag älskar att skriva . Det får mig må bra och jag tycker det
är sju-helsikes-roligt. (fint ord, jagvet=))

Jag funderar verkligen på vad jag ska ta mig till när O.C tar slut xD
Är ju redan på 4:de & sista säsongen, iofs, jag skulle kunna se alltihop
igen, men jag tror jag väntar lite med det. iallafall tills jag glömt lite xD
Kanske borde jag börja se ngn annan serie? OTH? Secret Life Of The American
Teenager? (som förövrigt är en jättebra serie!) Ghost Whisperer? Gossip Girl?
Ja, nånting blir det då, det har jag bestämt. Men vad det blir, ja det återstår bara att se!

Förresten! Kom på att jag skulle blogga om min goda *skrattar* vän Becka.
Hon är världens bästa, bara så nivet, och hon skriver världens bästa blogg!
Besök hennes nya eller den gamla , trevlig läsning, definitivt!

Nä, nu ska jag äta den väntande mandarinen och nörda ännu mer O.C xD
Slänger upp en bild på Dagens Smink innan jag somnar !

Vi hörs.
Kram ,


Kommentarer
Postat av: Moster

Följer du greys anatomy? Om inte så borde du börja, bästa serien av alla!

2009-02-17 @ 21:10:41
URL: http://fineass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0